جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
میس پالت اصفهان
تخصص اصلی رنگ مو و ترمیم مو اصفهان
میس پالت اصفهان
28th فوریه 2020
جانا عابدی
14499

بهترین آرایشگاه رنگ مو در اصفهان کدام است؟

بهترین-آرایشگاه-رنگ-مو-در-اصفهان
بهترین-آرایشگاه-رنگ-مو-در-اصفهان

بهترین آرایشگاه رنگ مو در اصفهان واقعا کجاست؟ این سوال همه ما است وقتی که داریم به دنبال یک آرایشگاه تخصصی رنگ مو در اصفهان میگردیم. این جور وقت ها اغلب با آگهی های تبلیغاتی مواجه می شویم که فقط چند جمله کلیشه ای به ما تحویل می دهند، و دست آخر باز هم نمیفهمیم که چرا باید این آرایشگاه را انتخاب کنیم و آن یکی را نه؟ اما من جانا عابدی به عنوان یک رنگ کار موی حرفه ای با بیش از ۱۵ سال تجربه کار حرفه ای در زمینه رنگ و لایت مو نکاتی را به شما خواهم آموخت که چطور بتوانید بهترین آرایشگاه رنگ مو در اصفهان را پیدا کنید. بحث اصفهان و تهران و ایران نیست، در همه جای دنیا یک آرایشگاه تخصصی رنگ مو چند ویژگی مشخص دارد. این مقاله را بخصوص برای آن دسته از دوستانی که برای من کامنت گذاشته بودند که در خارج از ایران هستند و نمی دانند به کدام سالن آرایشی مراجعه کنند می نویسم. چه در اصفهان باشید، چه در پاریس، اصول آرایشگاه اختصاصی رنگ مو یکی است. پس با من همراه باشید تا با بررسی موارد زیر بتوانیم بهترین انتخاب را داشته باشیم.

۱- بهترین آرایشگاه رنگ مو در اصفهان ترازوی دیجیتالی دارد:

یکی از مهمترین نشانه های یک آرایشگاه حرفه ای رنگ و لایت مو، وجود ترازوی دیجیتالی در این آرایشگاه است. تعجب نکنید الان برایتان توضیح خواهم داد. دانش شیمی یک علم دقیق است و مواد شیمیایی به کار رفته در ترکیبات رنگ مو، پودر دکلره و اکسیدان ها هم از قوانین این علم پیروی می کنند. هر برند رنگ مو دستورات دقیقی مربوط به میزان های استفاده از این مواد دارد. و یک رنگ کار موی حرفه ای موظف است تا این میزان ها را با دقت گرم و میلی گرم به کار برد، تا به بهترین نتیجه برای رنگ و لایت مو برسد. پس آرایشگاه رنگ مویی که از ترازو استفاده می کند را روی هوا بقاپید. و بدانید که در بهترین آرایشگاه رنگ مو در اصفهان همواره در حین کار از ترازو استفاده می شود.

۲- سلامت مو، اولویت اول است:

تقریبا در هیچ مقاله ای در سایت میس پالت نیست که به این نکته مهم اشاره نکرده باشم. که دوستان عزیز من، اولویت برای بهترین آرایشگاه رنگ مو در اصفهان اول سلامت موی شما و بعد رنگ دلخواه شماست. پس اگر وارد آرایشگاه تخصصی رنگ مو شدید و متخصص رنگ مو به شما گفت که برای رسیدن به این پایه رنگ باید ببینم که موهای شما تا کجای کار سلامتشان را حفظ می کنند و از کجا به بعد آسیب می بینند، بدانید که به جای درستی مراجعه کرده اید. اینکه رنگ کار موی شما قبل از رنگ مو به سلامت مو اهمیت می دهد نکته خیلی مهمی است. چراکه یک موی سالم قطعا زیبا به نظر خواهد رسید. مویی که سلامت خود را از دست می دهد اگرچه در یک هفته اول بعد از رنگ و لایت مو زیبا به نظر می رسد، ولی بعدا به سرعت شروع به از دست دادن زیبایی خود میکند. در بهترین آرایشگاه رنگ مو در اصفهان قطعا سلامت موی شما در اولویت اول است.

۳- بلیچ کردن مو:

در همین جا می خواهم به یک باور غلط اشاره کنم و اون این است که، همیشه رنگ کردن مو باعث حفظ سلامت مو نمی شود. خیلی از خانم ها فکر میکنند که اگر چندین بار مو را پشت سر هم رنگ کنند ضرری ندارد، ولی یک بار دکلره کردن به مو آسیب می رساند. این یک اشتباه رایج است به این علت که وقتی ما چندین بار پشت سر هم موهایمان را رنگ می کنیم، فضای کورتکس مو که از رنگدانه و آب تشکیل شده است، در اثر رنگ کردن مکرر، از رنگدانه اشباع می شود و در فضای کورتکس جایی برای حضور آب باقی نمی ماند. در نتیجه تارهای مو خشک و شکننده می شوند. ولی اگر دکلره به روش اصولی و حرفه ای انجام شود، به این شکل که ابتدا رنگدانه قبلی را از کورتکس مو خارج کنیم و دوباره با رنگدانه جدید جایگزین کنیم، در نتیجه آب و رطوبت مو حفظ می شود. به این تکنیک بلیچ کردن مو می گویند که حتما باید توسط یک متخصص رنگ موی حرفه ای انجام شود تا به نتیجه کامل برسد. در بهترین آرایشگاه رنگ مو در اصفهان، در هر بار دکلره کردن مو، بلیچ کردن مو با دقت انجام می شود. فکر کنم بحث یک کم تخصصی شد. حالا اگر دوست داشتید که در رابطه با ساختار مو و سلامت مو بیشتر بدانید مقاله تراپی مو را مطالعه کنید.

۴- همیشه به روز است:

بهترین آرایشگاه رنگ مو در اصفهان همه تلاشش را میکند تا به طور پیوسته به روز باشد و با دانش روز دنیا حرکت کند. برای یک آرایشگاه تخصصی رنگ مو خیلی مهم است که در یک مقطع در گذشته باقی نماند و همیشه همان تکنیک های قدیمی را به کار نبرد. به روز بودن یک آرایشگاه رنگ مو از یک سری نکات ظریف و کوچک به راحتی قابل تشخیص است. اینکه این آرایشگاه در فضای مجازی مثل گوگل، اینستاگرام و تلگرام فعال باشد. اینکه رنگ کار حرفه ای این آرایشگاه به صورت منظم در جدیدترین دوره های آموزشی بین المللی شرکت کند. با جدیدترین برندهای رنگ مو و سایر محصولات مو آشنا باشد. رنگ موی سال را بشناسد و بداند که در دنیای مد این روزها چه می گذرد. یادتان باشد که دنیای محصولات رنگ مو مدام در حال پیشرفت و نوآوری است و کسی که واقعا پا به پای این پیشرفت جلو نیاید ناگزیر است که با محصولات قدیمی تر و روش های قدیمی تر کار کند. پس یادتان باشد که بهترین آرایشگاه رنگ مو در اصفهان همواره تلاش میکند که به روزترین باشد.

۵- از برند های رنگ موی تخصصی استفاده می کند:

این یک واقعیت است که در بهترین آرایشگاه رنگ مو در اصفهان از یک یا دو برند رنگ مو بیشتر استفاده نمی شود. به این علت که رنگ کار موی حرفه ای بعد از سال ها کار کردن با مواد رنگ مو، دقیقا می داند که کدام برند، کاملترین و قابل اعتمادترین محصولات را تولید می کند. البته گاهی هم ممکن است که بعضی برندها فقط در یک لاین خاص، محصول خوب داشته باشند. ولی در کل، یک متخصص رنگ مو به مرور و با تجربه چندین ساله اش به خوبی می داند که کدام برند قابل اعتماد است و با تکنیک های رنگ مویی که او اجرا می کند سازگار است. بنابراین در بهترین آرایشگاه رنگ مو در اصفهان فقط از برندهای تخصصی و حرفه ای رنگ مو استفاده می شود.

۶- خدمات تراپی خوبی دارد:

کمی قبل تر توضیح دادم که بهترین آرایشگاه رنگ مو در اصفهان، اهمیت ویژه ای برای سلامت مو قائل است. حالا اگر شما دوست عزیز به این آرایشگاه مراجعه کنید و رنگ کار موی شما در همان لحظه اول تشخیص دهد که موهای شما آسیب دیده هستند چه کار باید بکند؟ در ابتدا برای شما توضیح میدهند که موها در حال حاضر آسیب دیده هستند و نیاز دارند که اول ترمیم شوند و سلامت خود را دوباره به دست آورند و بعد رنگ و دکلره شوند. و یا حداقل اینکه در حین فرآیندهای رنگ و لایت کردن مو، برای موها اقدامات محافظتی و مراقبتی انجام می دهند تا حال موها از اینی که هست بدتر نشود و آسیب بیشتری نبیند. پس اگر برای رنگ و لایت موهایتان به آرایشگاهی مراجعه کردید و آرایشگرتان به شما گفت که موهایتان قبل، در حین و یا بعد از رنگ و لایت نیاز به ترمیم و تراپی دارند، از اینکه چنین شخص دلسوزی را پیدا کرده اید احساس خوش شانسی کنید و با خیال راحت خود را به دستان او بسپارید. در واقع وقتی در یک آرایشگاه تخصصی رنگ مو خدمات احیا و مراقبت از مو هم انجام می شود، به این معنی است که متخصص رنگ مو این سالن، ساختار مو را می شناسد و می داند که چه باید بکند تا موی شما کمتر آسیب ببیند. در بهترین آرایشگاه رنگ مو در اصفهان خدمات رنگ مو و درمان مو در کنار هم انجام می شود.

۷- به انواع روشهای رنگ و لایت کردن مو مسلط است:

بهترین آرایشگاه رنگ مو در اصفهان بایستی بتواند به صورت حرفه ای همه روشهای رنگ و لایت کردن مو را روی موی سالم اجرا کند. و حالا در این قسمت سعی میکنم که به صورت تیتر وار و خیلی سریع انواع روش های رنگ و لایت کردن مو را برایتان توضیح دهم:

۱- رنگ کردن ساده مو:

این نوع رنگ کردن مو بدون دکلره انجام می شود و بسته به جنس موی شما بین ۱ تا ۳ درجه رنگ مو را تغییر می دهد. در این روش اغلب از رنگ های گرم با ته رنگ قرمز، قهوه ای و نارنجی مثل شاه بلوطی، فندقی و شکلاتی تیره استفاده می شود.

۲- دکلره کردن:

روشن کردن رنگ مو بیشتر از ۱ تا ۳ درجه با این روش انجام می شود. همچنین برای رنگ کردن مو با رنگ های سرد مثل زیتونی، دودی و بلوند روشن حتما باید از تکنیک دکلره کردن استفاده کرد.

۳- مولتی کالر:

بعد از دکلره مو اگر از رنگهای فانتزی مثل صورتی، سبز، آبی و یا بنفش استفاده کنیم به این تکنیک مولتی کالر می گویند.

۴- مش کردن مو:

مش کردن مو یا رنگ ومش مو تکنیکی است که در آن رشته های نازکی از مو ۵ تا ۹ درجه از رنگ موی زمینه روشن تر می شوند.

۵- های لایت کردن مو:

لایت کردن مو یا هایلایت کردن مو روشی است که در آن بعضی از رشته های مو بین ۲ تا ۵ درجه از رنگ موی زمینه روشن تر می شوند. حالا خود این تکنیک لایت کردن مو چند زیر شاخه دارد:

۱- آمبره:

این تکنیک که اولین بار در فرانسه رایج شد به این صورت است که، ریشه موها تیره هستند و هرچه به سمت پایین موها میرویم روشن تر می شود به گونه ای که یک سوم پایینی موها کاملا روشن می شود.

۲- سامبره:

این تکنیک ادامه ای بر تکنیک آمبره است با این تفاوت که دو سوم پایین موها روشن می شوند و هیچ خط مرزی بین دو قسمت مو مشاهده نمی شود. این دو تکنیک آمبره و سامبره بیشتر مناسب کسانی هست که تارهای موی سفید ندارند و موهای یکدستی دارند و یا به هر علتی (مثلا مشکلات پوستی) نمی خواهند پوست کف سرشان با مواد شیمیایی دکلره درگیر شود.

۳- بالیاژ:

تکنیکی آزاد است که با الهام از تابش نور آفتاب بر روی موها ابداع شده است. در این روش آرایشگر حرفه ای شما می تواند از چند تکنیک آمبره، سامبره و سایر لایت ها به صورت همزمان استفاده کند. این تکنیک بسیار به تبحر رنگ کار مو بستگی دارد، و مزیتش این است که چون خطوط لایت مو در پس زمینه محو می شوند، وقتی ریشه موها رشد می کنند، ظاهر مو به هم نمی ریزد و احتیاج به ریشه گیری سریع ندارد.

۴- لایت مستتر یا تری دی (۳D) :

در این روش با استفاده از تکنیک های خاص به صورت همزمان به موها عمق و ظاهری سه بعدی میدهیم.

۵- لایت خطی موی جلوی سر:

اگر مایل نیستید که کل موهای خود را لایت کنید و می خواهید که هزینه کمتری برای لایت موها پرداخت کنید، می توانید قسمتی از موهای جلو سر را به صورت خطی لایت کنید و کاری کنید تا کل موها تنوع پیدا کنند.

۶- هاف لایت:

در این روش نصف مو ها روشن می شوند. به این شکل که یا زیر موها دکلره می شوند و روی مو رنگ زمینه خودش را دارد. یا موها را از فرق سر به دو قسمت چپ و راست جدا می کنند و یک سمت را لایت می کنند و طرف دیگر رنگ زمینه خودش را دارد.

۷- سان لایت:

در این روش روی قسمت فرق سر مو ها با یک فرم خورشیدی دکلره می شوند و به صورت شعاع های نور خورشید روی موها روشن تر از بقیه موها می شود که جلوه ای خاص به موها می بخشد.

۸- بیبی لایت:

در این تکنیک لایت های بسیار ریز و نازکی روی موها بوجود می آید برای کسانی که دوست ندارند خطوط واضحی روی موهایشان دکلره شوند و حالت طبیعی موهایشان را دوست دارند.

۹- لایت با شانه اسپاچولا:

این روش نوعی لایت کردن مو است که بیشتر برای موهای کوتاه اجرا می شود با استفاده از شانه ای مخصوص به نام اسپاچولا. گاهی این تکنیک بلافاصله بعد از کوتاهی مو اجرا می شود.

۱۰- سایر روش های لایت:

اخیرا تکنیک های دیگری هم وارد دنیای لایت مو شده اند مثل: ایرتاچ، شاتوش و کاموفلاژ که به نوعی زیر مجموعه بالیاژها محسوب می شوند. البته یادتان باشد که همگی این لایت هایی که در بالا گفتم نیاز به مراقبت بعد از رنگ و لایت دارند که در مقاله ای جداگانه به آن پرداخته ام.

در پایان باید بگویم که با دانستن موارد بالا دیگر پیدا کردن بهترین آرایشگاه رنگ مو در اصفهان آسان خواهد بود. حداقل حالا می دانید که به چه مواردی باید دقت کنید. من جانا عابدی هستم، با بیش از ۱۵ سال تجربه حرفه ای در زمینه رنگ، لایت و تراپی مو و همچنین سابقه مدتها تدریس رنگ و لایت مو. در طول این سالها سعی کرده ام تا درباره ویژگی هایی که یک سالن تخصصی رنگ مو را خاص می کند در سراسر دنیا تحقیق کنم، آنها را پیدا کنم، به ایران بیاورم و در رنگ و لایت کردن مو به کار ببرم. توصیه من به شما این است که همیشه به سلامت و زیبایی موهایتان احترام بگذارید. اگر دوست داشتید که راجع به رنگ و لایت موهایتان با هم صحبت کنیم وقت را تلف نکنید و بلافاصله با شماره من تماس بگیرید. من همیشه از شنیدن صدای شما انرژی می گیرم.

3 (60.15%) 133 امتیاز