جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
میس پالت اصفهان
تخصص اصلی رنگ مو و ترمیم مو اصفهان
میس پالت اصفهان
9th جولای 2019
جانا عابدی
3678

بهترین سالن تخصصی رنگ مو عروس در اصفهان کدام است؟

سالن تخصصی رنگ مو عروس در اصفهان
سالن تخصصی رنگ مو عروس در اصفهان

در زندگی هر دختری، چند روز خیلی مهم وجود دارد. یکی از این روزها، روز جشن عروسی اوست. این روز خاص علاوه بر احساس خوشحالی و خوشبختی که به همراه دارد. یک حس اضطراب کوچولو هم دارد. مهمترین سوالی که در ذهن شما در رابطه با این روز شکل می گیرد، این است: کدامیک از آرایشگاههای شهر را به عنوان سالن تخصصی رنگ مو عروس در اصفهان انتخاب کنم؟ من جانا عابدی متخصص رنگ موی عروس با سالها تجربه کار و تدریس رنگ مو در این مقاله به شما خواهم گفت که یک سالن تخصصی رنگ مو عروس در اصفهان این ۱۰ ویژگی مهم را دارد، که اگر آنها را بدانید با خیال راحت می توانید در روز عروسی یا یکی دو روز قبل تر، خود را به دست رنگ کار موی حرفه ای آن بسپارید:

۱- سالن تخصصی رنگ مو عروس در اصفهان پرسنل با تجربه دارد:

یک متخصص رنگ موی حرفه ای، به خاطر اینکه تا الان برای صدها عروس کار کرده است، مسلط به کار و با اعتماد به نفس عمل می کند. مهمترین نشانه اعتماد به نفس، آرامش در حین کار است. و جالبه که بدانید، این حس آرامش آرایشگر شما، کاملا مسری است و به شما منتقل می شود. علاوه بر این یک آرایشگر حرفه ای، به واسطه تجربه زیادش، سرعت عمل بالایی هم دارد. و این یعنی اینکه شما زمان کمتری مجبور به نشستن زیر دست او هستید و می توانید هر چه سریع تر آماده رفتن به آتلیه، فضای باز و یا تالار عروسی شوید. پس سالن تخصصی رنگ مو عروس در اصفهان پرسنل با تجربه ای دارد.

۲- یک پکیج رنگ مو مناسب و بهینه داشته باشد:

پکیج رنگ مو مناسب، پکیجی است که موارد لازم و ضروری را درون خود داشته باشد و موارد اضافه بر آن، قابل انتخاب باشند. این روزها خیلی از سالن های زیبایی را می بینیم که در پکیج رنگ مو عروسشان، موارد زیاد و هزینه بری را به عروس تحمیل می کنند، و او مجبور به انتخاب همه آنهاست. در حالی که خیلی از این موارد در روز عروسی، زمان بسیار زیادی می گیرند، و فقط شما را بیهوده خسته می کنند. البته از طرف دیگر مواردی مثل پاک سازی پوست با اسکراب، بخار و ماسک، رنگ و دکلره مو، گریم عروس، ترمیم و احیای مو، مانیکور، قرینه سازی ابرو و شنیون، ضرورت ها هستند که می توانند زیبایی های شما را چند برابر کنند. سالن تخصصی رنگ مو عروس در اصفهان، پکیج مناسبی را به شما پیشنهاد می دهد که هم کامل باشد و هم مقرون به صرفه. پس یادتان باشد که حق انتخاب در پکیج رنگ مو مهم است.

۳- فضای خدمات عروس اختصاصی باشد:

هیچ عروسی دوست ندارد در روز عروسی که داخل ذهنش حسابی شلوغ است، اطرافش هم پر از رفت و آمد و سر و صدا باشد. سالن تخصصی رنگ مو عروس در اصفهان باید یک اتاق مخصوص خدمات عروس داشته باشد. این فضا باید نور و تهویه مناسب داشته باشد. موسیقی آرامی در آن پخش شود. و فقط افراد متخصص در اطراف عروس باشند. افرادی آموزش دیده، که در رابطه با موضوعات بی مورد، با عروس صحبت نکنند و با همان چند جمله کوتاهشان به او حس مثبت بدهند.

پس اگر از سالن تخصصی رنگ مو عروس در اصفهان وقت خدمات عروس می گیرید، حتما درباره این مورد که، فضای انحصاری برای عروس داشته باشد، سوال کنید.

۴- سالن تخصصی رنگ مو عروس در اصفهان، خوش جا است:

اینکه سالن عروس شما کجا باشد مهم است. مثلا در مرکز شهر که خیابان های شلوغ و پر ترافیک دارد، یا در محدوده طرح ترافیک، یا نقطه ای پرت و دور افتاده از شهر نباشد. سالن تخصصی رنگ مو عروس در اصفهان باید مسیر دسترسی مناسبی به آتلیه و تالار جشن شما داشته باشد.

۵- از مواد با کیفیت و استاندارد استفاده کند:

اگر چه این جمله یک جمله کلیشه ای در رابطه با همه سالن های آرایشی است، ولی در واقع موضوع بسیار مهم و تعیین کننده ای برای انتخاب یک سالن مناسب است. در سالن تخصصی رنگ مو عروس در اصفهان از رنگ مو، لوازم آرایشی و بهداشتی با کیفیت استفاده می شود. مواد آرایشی با کیفیت اولا باید با مو و پوست اکثر افراد سازگار باشند و به سلامتشان آسیب نرسانند. در عین حال از ماندگاری بالایی برخوردار باشند. هر عروسی دوست دارد که تا آخرین لحظه شب عروسی، رنگ موی جذابی داشته باشد.
یادتان باشد که از کیفیت مواد آرایشی و رنگ موی سالن تخصصی رنگ مو عروس در اصفهان مطلع شوید. در ضمن خیلی حیاتی است که، اگر نسبت به مواد آرایشی خاصی حساسیت پوستی دارید، در روز مشاوره، آرایشگرتان را در جریان آن قرار دهید.

۶- زمان مشاوره به شما می دهد:

خیلی سودمند است که سالن تخصصی رنگ مو عروس در اصفهان، به شما یک وقت مشاوره بدهد، تا از جنس مو و سلامت موهایتان و رنگ های قبلی استفاده شده بر روی موی شما مطلع شود و یک تست از موهایتان برای رنگ موی مد نظر شما بگیرد. همچنین در روز مشاوره، آرایشگر شما جنس موی شما و فرم صورتتان را از نزدیک می بیند و ارزیابی می کند که مناسب ترین مدل مو ، و رنگ و هایلایت مو برای شما چیست. همچنین با سلیقه شما آشنا می شود و شاید سالن تخصصی رنگ مو عروس در اصفهان، به شما برای تناسب رنگ مویتان با لباس عروس تان توصیه هایی کاربردی بکند.

۷- رنگ کار مو حرفه ای در سالن حضور دارد:

یکی از خدماتی که اغلب عروس ها یکی دو روز قبل از جشن عروسی تقاضای انجام دادن آنرا در سالن تخصصی رنگ مو عروس در اصفهان دارند. رنگ و لایت کردن مو هایشان است. این تصمیم درستی است، چرا که هر نوع گریم عروس باید متناسب با رنگ مویش تنظیم شود. معمولا گریم های سنگین تر با رنگ موی روشن تر و گریم های سبک تر با رنگ موی تیره تر همراه می شوند.

این تغییرات رنگ مو به چهره شما جلوه خیره کننده ای می دهند. و اگر تا قبل از آن موی تیره داشته اید، یک احساس هیجان انگیز به شما و اطرافیانتان می دهد. اما خیلی خیلی دقت کنید که روشن کردن مو در فرآیند دکلره، یک تخصص کاملا جدی، حرفه ای و جداگانه است و باید توسط متخصص رنگ مو انجام شود.

گاهی دیده شده که یک روز قبل از روز جشن، مو را به شکل ناشیانه ای دکلره می کنند، و روز جشن همه چیز به ظاهر خوب است ولی بعد از روز عروسی همه تارهای موی سوخته شده با دکلره، یکی پس از دیگری شروع به پوسیدن و ریختن می کنند. در بعضی از موارد هم هست که این موهای نازک شده حتی روز جشن هم تا آخر شب دوام نیاورده اند.

یادتان باشد که درست است که در روز عروسی، گریم صورت شما در اولویت است، ولی شما در پایان روز عروسی، کاملا همه آرایشتان را پاک می کنید، دست و صورتتان را می شویید و بعد به خواب می روید. و از فردای آن روز، زیبایی موهای شما هستند که تا ماههای آینده همراهتان می ماند. پس منطق حکم می کند که، حتما حتما حتما موهای خود را نزد یک رنگ کار حرفه ای مو، در سالن تخصصی رنگ مو عروس در اصفهان رنگ و لایت کنید. نگران افزایش هزینه اش نباشید چون تنها یادگاری که از روز عروسی تا چند هفته بعد برایتان می ماند همین رنگ موی زیبای شماست.

۸- یک سالن عروس عالی یک سالن منظم است:

تصور کنید امروز، روز جشن عروسی شماست. شما راس ساعتی که قرار گذاشته بودید پشت درب سالن تخصصی رنگ مو عروس در اصفهان حاضر می شوید. زنگ می زنید. یکی از پرسنل سالن، درب را با لبخند به روی شما باز می کند. بلافاصله متوجه می شوید که پرسنل از نیم ساعت قبل، اینجا آمده بودند تا همه چیز را قبل از رسیدن شما آماده کنند. تا شما به محض رسیدن، روی صندلی بنشینید و معطل نمانید. همه جا تمیز و مرتب است و همه چیز برق می زند. هوای سالن تازه و خوش بو است. هوا نه گرم است و نه سرد. موسیقی آرامی در فضا پخش می شود. رنگ مو، پاکسازی پوستتان، شنیون و گریم شما طبق برنامه قبلی و بدون معطلی و تداخل انجام می شود. لباس سفید و زیبای عروس را می پوشید و ۱۵ دقیقه زودتر از موعد آماده هستید. فقط باید در این ۱۵ دقیقه باقیمانده، خود را در آینه نگاه کنید و از اینکه اینقدر زیبا شده اید لذت ببرید. و منتظر بمانیدتا داماد شما، با ماشین گل زده به پیشواز شما بیاید.

مطمئنم که همین الان هم که دارید این متن را میخوانید، دارید لبخند می زنید. احساس خوب آرامش به شما دست داده و یک نفس عمیق می کشید. این دقیقا همان احساس خوبی است که از حضور در محیط منظم سالن تخصصی رنگ مو عروس در اصفهان به شما دست می دهد.

۹- دستمزد منصفانه می گیرد:

از قدیم گفته اند و شنیده ایم که هر ارزانی بی علت نیست و هیچ گرانی بی حکمت نیست. ما می گوییم نه ارزان، و نه گران. قیمت باید مناسب باشد. آگاه باشید که یک سالن تازه تاسیس و کم تجربه، حاضر است به شما هر تخفیف وسوسه کننده ای بدهد که شما سالن را ترک نکنید، در حالی که معمولا سالن های حرفه ای و برند شهر، هر ۴ فصل سال و همه آخر هفته ها اغلب مشتری بیش از گنجایششان دارند، و دو برابر سایرین دستمزد می گیرند. مبلغ پکیج عروس به اینکه یک سالن بالای شهر باشد یا پایین شهر، اینکه از چه نوع موادی استفاده می کند و اینکه استاد کار سالن با تجربه و حرفه ای باشد متفاوت است. ولی سالن تخصصی رنگ مو عروس در اصفهان، همیشه منصفانه قیمت می دهد.

۱۰- میتوان آنرا در گوگل پیدا کرد؟

دنیای امروز، دنیای فضای مجازی است. دنیای وبسایت و اینستاگرام است. جدیدترین مدل های مو، رنگ مو و گریم عروس در اینترنت به دنیا عرضه می شود. جدیدترین برندهای لوازم آرایش در اینترنت تبلیغ می کنند. اکثر دوره های تخصصی آموزش رنگ مو و سایر تخصص ها در اینترنت به صورت آنلاین برگذار می شود. پس در یک کلام باید گفت، سالن تخصصی رنگ مو عروس در اصفهان باید در این فضای اینترنتی حضور پر رنگی داشته باشد تا بتواند ادعا کند که خدماتش به روز و جدید است.

و اما به عنوان نتیجه گیری باید گفت که کمتر سالنی پیدا می شود که همه این ۱۰ مورد را یکجا در خود داشته باشد. اما سالن تخصصی رنگ مو عروس ما با هنرمندی خانم جانا عابدی یک استثناء است. ایشان با سالها تجربه در این شغل، یک آرایشگر حرفه ای در این حیطه هستند و بهترین سالن تخصصی رنگ مو عروس در اصفهان می باشند.          

4.9 (98.84%) 69 امتیاز