جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
میس پالت اصفهان
تخصص اصلی رنگ مو و ترمیم مو اصفهان
میس پالت اصفهان
17th سپتامبر 2019
جانا عابدی
13812

کدام استاد بهترین آموزش رنگ مو در اصفهان را می دهد؟

بهترین-آموزش-رنگ-مو-در-اصفهان-

تا به حال به این فکر کرده اید که یک آینده شغلی تضمین شده داشته باشید؟ یک شغل انگیزه بخش با درآمد کافی؟ یا حتی یک شغل دوم بی دردسر در کنار حرفه اصلی خودتان؟ بله درست است. همه ما در طول روز، در هر موقعیت مالی که باشیم حتما یک بار به چنین شغلی فکر کرده ایم. من جانا عابدی با ۱۵ سال سابقه حرفه ای در زمینه رنگ کردن مو و همچنین تراپی و احیا مو، بعلاوه سالها تجربه در آموزش تکنیک های رنگ کردن مو و آموزش کار با مواد مو، به شما خواهم گفت که چرا متخصص رنگ مو بودن، یک شغل ایده آل با آینده درخشان برای شماست.
در این مقاله موارد زیر را پیرامون بهترین آموزش رنگ مو در اصفهان بررسی می کنیم:

۱- درآمد شما تضمین شده است:

وقتی وارد یک آرایشگاه می شوید، متخصص های زیادی همزمان در حال کار کردن در کنار هم هستند. ولی به نظر من که سالها در این محیط کار کرده ام، یک رنگ کار حرفه ای مو می تواند بعد از گذراندن بهترین آموزش رنگ مو در اصفهان، پردرآمدترین تخصص را در بین سایر همکارانش داشته باشد. میپرسید چرا؟ برای شما توضیح می دهم:

۱- می توانید در هر لحظه بیش از یک مشتری داشته باشید:

یک میکاپ آرتیست یا کسی که مانیکور، پدیکور می کند یا حتی کسی که کوتاهی مو را انجام می دهد، در هر لحظه فقط می تواند برای یک مشتری کار انجام دهد. در حالی که یک رنگ کار مو حرفه ای و آموزش دیده به خاطر ماهیت کارش، می تواند همزمان بر روی موی چند نفر کار کند بدون اینکه کارشان تداخلی با یکدیگر داشته باشند.

۲- رنگ کردن مو با رنگ کردن مو به پایان نمی رسد: 

موها بعد از رنگ، نیاز به مراقبت دارند. در نتیجه کسی که موهایش را در یک جلسه رنگ می کند. یک ماه بعد دوباره برای رنگساژ موهایش به شما مراجعه می کند. و در این دو ماه حداقل دو بار برای تراپی و احیا موهایش باید به نزد شما بیاید. تازه بعد از این دو ماه، دوباره ریشه موها رشد کرده و بایستی برای ریشه گیری به آرایشگر حرفه ای اش که بهترین آموزش رنگ مو در اصفهان را دیده است، مراجعه کند.

۳- رنگ کردن مو، از ضرورت های زیبایی یک عروس محسوب می شود:

اغلب عروس ها تمایل دارند که در مهمترین روز زندگی شان، رنگ موی فوق العاده و خیره کننده ای داشته باشند. هر عروس به یک سالن تخصصی عروس می رود و بعد از گرفتن نوبت، چند روز قبل از میکاپ نهایی برای تغییر رنگ موهایش به سالن زیبایی مراجعه می کند. بهترین آموزش رنگ مو در اصفهان، شما را با ریزه کاری های رنگ مو برای عروس آشنا می کند.

۴- سختی بیشتر، درآمد بیشتر:

از آنجا که کار رنگ و لایت مو یک کار زمانبر و پرزحمت است، بنابر این دستمزد بالاتری هم نسبت به سایر تخصص ها دارد. شما در مقایسه با دیگر همکارانتان باید به مراتب انرژی بیشتری برای هر مشتری بگذارید. اگر توان استقامت و کار زیاد را داشته باشید، می توانید درآمد بیشتری نسبت به سایر شاخه های زیبایی داشته باشید.

۵- نیاز به دستگاه تخصصی ندارید:

به غیر از رنگ موها و ابزار اولیه تان نیاز به خرید هیچ دستگاه تخصصی و گران قیمتی ندارید. و همه کار شما وابسته به هنر، دانش، و دستهای شماست.

۶- دستمزدتان نقدی است:

شما در پایان کار هر مشتری آنرا دریافت می کنید. در حالی که اگر کارمند هر شرکتی باشید باید تا آخر ماه صبر کنید تا حقوقتان را شاید سر ماه به حسابتان واریز کنند.
پس می بینید که، بهترین آموزش رنگ مو در اصفهان می تواند با توجه به دلایل بالا، یک درآمد تضمین شده برای شما داشته باشد.

۲- برای هر نوع شخصیتی مناسب است:

این روزها اکثر جوان ها می دانند که شغل و حرفه هر کسی باید با خلق و خو و شخصیتش سازگار باشد. اگر شما نیاز به چالش و هیجان در شغلتان دارید، پشت میز نشستن برای شما مناسب نیست. و اگر یک شخصیت اجتماعی و معاشرتی دارید، آچار به دست گرفتن خیلی خوشایند شما نخواهد بود. و یا اگر جزو آن دسته ای باشید که شخصیت هنری دارند، مسلما هیچ کدام از موارد بالا برایتان مناسب نخواهد بود.
در این حرفه با توجه به این که هم با مشتری ها تعامل دارید، و هم باید تکنیک ها را بدانید تا یک رنگ مو عالی بسازید، بنابراین هر دو بخش هیجانی و اجتماعی شخصیت تان راضی خواهند شد. و اگر دید هنری هم داشته باشید. بسیار در این کار موفق خواهید بود. چونکه رابطه نزدیکی با هنر، از نظر ترکیب رنگ ها خواهد داشت.
با توجه به تجربه چندین سال کار به عنوان یک رنگ کار مو حرفه ای، به شما خواهم گفت که این حرفه، با اکثر شخصیت ها همخوانی دارد. و اغلب هنرجویانم در طول این سالها با هر خلق و خویی، توانسته اند به خوبی با آن ارتباط برقرار کنند. بنابراین بهترین آموزش رنگ مو در اصفهان، می تواند شما را با شغل سازگار با روحیات شما آشنا کند.

۳- محیط کاری زنانه و راحت دارد:

اگر جزو آن دسته از افراد هستید که کار کردن در محیط های مردانه شما را معذب می کند. محیط کاملا زنانه این شغل در کشور ما، به شما امکان راحت کار کردن و ایجاد ارتباط عالی با سایر خانم ها را می دهد. و یا اگر از گروهی هستید که کار کردن با پوشش عرف جامعه برایتان سخت است، تا زمانی که در محیط سالن یا آرایشگاه اختصاصی رنگ مو هستید، می توانید پوشش دلخواه و تیپ مورد علاقه تان را داشته باشید. پس با بهترین آموزش رنگ مو در اصفهان، می توانید در محیط کاری دلخواهتان مشغول شوید.

۴- کار همراه با انرژی مثبت:

در طول این سال ها بارها و بارها همکارانم به من گفته اند که، به محض اینکه وارد سالن زیبایی شان می شوند، سرشار از انرژی مثبت محیط کارشان می شوند. علت ساده ای دارد، چراکه اغلب مشتری های شما یا عروس هستند، و می خواهند یک زندگی مشترک را با یک انرژی مثبت عظیم شروع کنند. ویا به جشن و میهمانی می روند. و خب کسی که به سمت شادی حرکت می کند، حتما با خود شادی و انرژی مثبت هم به همراه می آورد.

من در میس پالت، عاشق وقتی هستم که در پایان کار برای عروس هایم دعای خیر می کنم و آنها را با آرزوی خوشبختی و سلامتی بدرقه می کنم. در واقع اگر میخواهید هر روزتان را در یک محیط شاد و پر انرژی بگذرانید، بهترین آموزش رنگ مو در اصفهان را ببینید و مشغول به کار شوید.

۵- کمتر رقیب دارید:

وقتی به سالن های زیبایی در سطح شهر می روید، در سایر تخصص ها تعداد نفرات بیشتری را می بینید. ولی در شاخه کار با مواد و رنگ و لایت کردن مو، معمولا افراد کمتری مشغول به کار هستند.علتش گستردگی آموزشی است که این تخصص به همراه دارد، همچنین وسعت موادی است که با آن کار می کنید.

شما خیلی از تخصص ها مثل اصلاح ابرو را می توانید در اینترنت، به خصوص در آپارات و یوتیوب آموزش ببینید. ولی وقتی پای کار با رنگ و دکلره مو به میان می آید، باید بهترین آموزش رنگ مو در اصفهان را گذرانده باشید. چراکه علاوه براین که باید تقریبا همه برندهای موجود در بازار را بشناسید، بلکه باید همه شماره رنگ ها و میزان های دقیق استفاده از آنها و تاثیرشان بر روی هر جنس مو را هم بدانید.

در واقع دنیایی از تجربه است که اگر کسی بهترین آموزش رنگ مو در اصفهان را ندیده باشد و مدت ها تمرین و ممارست به خرج ندهد، نمی تواند موها را به صورت ژورنالی تغییر رنگ بدهد و دقیقا به رنگمایه دلخواه برسد.
حالا تصور کنید که در مواردی مثل رنگ و لایت موی عروس، چه مسئولیت سنگینی با خود به همراه دارد، بنابراین اغلب افراد ترجیح می دهند در تخصص های آسان تر در سالن زیبایی عروس مشغول شوند.

خبر خوب برای شما اینکه، رقیبان شما در بازار کار کمتر هستند، و با گذراندن بهترین آموزش رنگ مو در اصفهان، راحت تر می توانید این فرصت شغلی را به دست آورید.

۶- ارتباط با مهمترین شرکت ها:

یک متخصص رنگ مو، که بهترین آموزش رنگ مو در اصفهان را گذرانده، روزانه با انواع رنگ مو، و اکسیدان ها کار می کند. بیشتر این مواد مخصوص مو، متعلق به شرکت های بزرگ محصولات آرایشی هستند. اگر شما به صورت حرفه ای کار کنید، قبل از اینکه شما به سراغ این شرکت ها بروید، آنها شما را پیدا می کنند.


این شرکت های آرایشی محصولات شان را به شما معرفی می کنند و از شما برای شرکت در همایش های معرفی محصولات شان دعوت می کنند. حتی گاهی هزینه ایاب و ذهاب و اسکان شما را هم متقبل می شوند. آنها به شما آموزش دقیق استفاده از محصولاتشان را می دهند، و دست آخر در صورت خرید محصول، تخفیف های ویژه ای برای شما در نظر می گیرند.


بنابراین چنانچه بهترین آموزش رنگ مو در اصفهان را ببینید و به صورت حرفه ای و مستمر در این شغل کار کنید، به زودی با معروف ترین شرکت های آرایشی ایرانی و جهانی، و محصولات شان آشنا می شوید. کار با این غول های دنیای مد، تجربه هیجان انگیز و لذت بخشی است که فقط باید خودتان تجربه اش کنید.

۷- همیشه به روز هستید:

یک رنگ کار حرفه ای مو که بهترین آموزش رنگ مو در اصفهان را داشته، و مشغول به کار باشد، به طور خودکار با جدیدترین های دنیای مد آشنا می شود. اینکه رنگ موی روز دنیا برای فصل گرم و سرد امسال چیست؟ تازه ترین تکنیک های رنگ و لایت مو کدامند؟ تکنولوژی ساخت رنگ مو به کدام سمت حرکت می کند؟ چه برند های جدیدی خط تولید رنگ موی خود را راه اندازی کرده اند؟
شما به صورت روزانه از طریق اینترنت، شبکه های مجازی، ویزیتور های شرکت های بزرگ و حتی مشتریانتان، با این اطلاعات جدید آشنا می شوید. پس اگر به دنبال حرفه ای می گردید که شما را همیشه جوان و به روز نگه دارد، این شغل یکی از بهترین هاست.

۸- هنرتان همیشه همراه شماست:

هر کس در شغل خودش سرمایه ای دارد. ولی معدودی از حرفه ها هستند که سرمایه شان در دستهای استادکارش نهفته است. اگر دوره بهترین آموزش رنگ مو در اصفهان را بگذرانید، و مشغول به کار شوید. هر جای دنیا که بروید، دانش و تجربه خود را همراه با خود می برید و می توانید از طریق آن درآمدزایی کنید. من همیشه به هنرجوهایم می گویم: مهم نیست در کدام شهر ایران هستید، مهم نیست در کجای دنیا هستید. هر جا که باشید، خانم هایی هستند که برای زیبا تر شدن شان، شما را پیدا می کنند. و از دست های هنرمندتان کمک می گیرند.

۹- سرفصل های بهترین آموزش رنگ مو در اصفهان:

تکنیک هایی که در بهترین آموزش رنگ مو در اصفهان، نزد من در میس پالت می آموزید عبارتند از:
۱- کاتالوگ خوانی و ترکیب رنگ ها با دایره ایتن.
۲- شناخت پایه های دکلره و مش.
۳- آموزش تکینیک های هایلایت، آمبره، سامبره، و بلیاژ.
۴- ریمو کردن رنگهای مشکی، حنا، و شرابی.
۵- شناخت آسیب های مو، و تراپی و درمان موی متناسب با آنها.
۶- آموزش فر، ریباندینگ و کراتینه.
 

به عنوان نتیجه گیری باید بگویم، بهترین آموزش رنگ مو در اصفهان می تواند زندگی شما را متحول کند، و شما را با یک هنر همیشگی و جاودان آشنا کند، که هر جای دنیا باشید بتوانید از آن استفاده کنید. مثل هر شغل دیگری این شغل هم سختی های خودش را دارد، اما من جانا عابدی مدرس  رنگ مو در اصفهان، همیشه به هنرجویانم می آموزم که زیبایی های این شغل، سختی هایش را از یاد می برد.

یادتان باشد که آموزش صحیح و اصولی در این راه خیلی مهم است.البته آموزش درست، اولین قدم شماست. برای موفق شدن باید قدمهای بعدی را با تلاش، پشتکار و البته با عشق بردارید.

4.7 (94.71%) 87 امتیاز