پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
میس پالت اصفهان
تخصص اصلی رنگ مو و ترمیم مو اصفهان
میس پالت اصفهان
13th نوامبر 2021
جانا عابدی
29330

بهترین آموزشگاه رنگ مو در اصفهان کجاست؟

بهترین آموزشگاه رنگ مو در اصفهان
بهترین آموزشگاه رنگ مو در اصفهان

هنرجوی عزیز سلام. حتما پیش از اینکه موضوع بهترین آموزشگاه رنگ مو در اصفهان را در گوگل جستجو کنید به این نتیجه رسیده اید که شغل رنگ کردن موی حرفه ای در اصفهان، شغل ایده آلی برای آینده شما خواهد بود. باید در جواب بگویم که قطعا تصمیم درستی گرفته اید. این حرفه ویژگی های منحصر به فرد زیادی دارد و صد البته درآمد فوق العاده ای برای آینده شما به ارمغان می آورد.

 

به غیر از درآمد عالی، این شغل فضای کاری پر انرژی و امنی برای یک خانم دارد. در این شغل شما برای خودتان کار می کنید و درآمدتان به صورت نقدی و روزانه است. همچنین نیاز به سرمایه زیادی برای شروع ندارید. در واقع سرمایه اصلی شما هنر دستان شما و مهارت شما در این کار است. پس در هر موقعیت اجتماعی که هستید و یا اگر به دنبال شغل دومی در کنار کار اصلی خودتان هستید، کار کردن به عنوان یک متخصص رنگ مو در اصفهان می تواند زندگی شغلی شما را متحول کند. اما مثل هر شغل دیگری اگر به صورت صحیح و اصولی، در بهترین آموزشگاه رنگ مو در اصفهان آموزش نبینید، به نتیجه دلخواهتان نخواهید رسید.


پس قبل از هر چیز و در اولین اقدام باید جستجو کنید و بهترین آموزشگاه رنگ مو در اصفهان را پیدا کنید و سپس شروع به آموزش کنید. من جانا عابدی با ۱۵ سال سابقه کار و تدریس حرفه ای در زمینه رنگ و لایت مو و تراپی مو، جواب این سوال شما را در یک جمله می دهم. بهترین آموزشگاه رنگ مو در اصفهان کجاست ؟ آموزشگاه موی سالم است. استاد این آموزشگاه خانم جانا عابدی است. در این مقاله بررسی می کنیم که یک آموزشگاه چه ویژگی هایی باید داشته باشد که بهترین باشد. این موارد عبارتند از:

۱- استاد مسلط و با تجربه:

یک استاد کار رنگ مو در بهترین آموزشگاه رنگ مو در اصفهان قبل از هر چیز باید تجربه چندین ساله کار با انواع رنگ مو را داشته باشد. همه ما تجربه شرکت در کلاس هایی را داشته ایم که بعد از چند جلسه احساس کرده ایم که استاد صرفا مطالب تئوری را آموزش می دهد، و خودش تجربه عملی چندانی در مورد آنچه که آموزش می دهد را ندارد. از طرفی اساتیدی هم هستند که خودشان در زمینه رنگ کردن مو بسیار متبحر هستند ولی توانایی آموزش آنچه که می دانند را به دیگران ندارند.


به نظر من یک استاد رنگ موی باتجربه، هم کاملا بر روند کار مسلط است و هم با متدهای آموزش صحیح و اصولی آشناست. در واقع این توانایی را دارد که آموخته هایش در طی سالیان کارش را به دیگران هم بیاموزد.
علاوه بر این یک استادکار در بهترین آموزشگاه رنگ مو در اصفهان بایستی تا حدودی سخت گیر باشد. چرا که کار رنگ کردن مو، نکات ظریف و دقیقی دارد که رعایت نکردن هر کدام از آنها، در نتیجه کار، خودش را نشان میدهد و رنگ مویی که مد نظر شماست به دست نمی آید.

 

پس آموزش در کلاس استادی که اصطلاحا آسان گیر است و از کنار این ریزه کاری ها و نکات ریز می گذرد، وقت کافی برای هر هنرجو اختصاص نمی دهد، یا صرفا یک دوره آموزشی را برگزار می کند و یک مدرک پایان دوره به شما می دهد، نمی تواند به شما این تضمین را بدهد، که بعد از اتمام دوره و وارد شدن به بازار کار، مهارت کافی برای شروع به کار را داشته باشید.نکته دیگر اینکه یک استاد خوب در بهترین آموزشگاه رنگ مو در اصفهان، یک دانشجوی همیشگی است. بله درست شنیدید. یک استاد عالی، همیشه در حال آموزش دیدن و به روز شدن است.

 

دنیای اطراف ما پیوسته در حال تغییر و پیشرفت است. تکنولوژی ساخت مواد رنگ مو هر روز جدیدتر می شود و اساتید بین المللی این رشته هر روز روش های جدیدتری را به کار می برند. پس به عقیده من برای هم قدم بودن با دنیایی که پیوسته در حال پیشرفت و تغییر است باید به صورت مداوم آموخته هایمان را به روز کنیم. یقینا استادی که دوره های آموزشی خودش، به چندین سال قبل برمی گردد نمی تواند منبع به روز و آپدیتی برای بهترین آموزشگاه رنگ مو در اصفهان باشد.


من جانا عابدی با اینکه سالها تجربه کار در این رشته را دارم و از محضر اساتید داخلی و خارجی بسیاری استفاده کرده ام. هنوز هم به صورت پیوسته جستجو می کنم تا در جدیدترین دوره های آموزشی در هر کجای دنیا شرکت کنم و دانش و مهارتم را به روز نگه دارم. پس همانطور که گفتم، استاد مسلط و به روز بودن اصلا کار آسانی نیست و نیاز به تلاش هر روزه دارد.

۲- کار با رنگ موهای در دسترس:

طبق تجربه من برای اجرای دقیق یک رنگ موی حرفه ای، ۷۰ درصد موفقیت شما وابسته به تکنیک ها و روش های رنگ کردن مو است و ۳۰ درصد وابسته به این است که از چه برند رنگ مویی استفاده می کنید و اینکه این رنگ مو چقدر با کیفیت است. مواد رنگ موی موجود در بازار اصفهان دو دسته هستند. برندهایی که تولید داخل هستند و برندهای خارجی که وارد می شوند و نمایندگی فروش در اصفهان دارند.


اصول کلی استفاده از شماره های رنگ مو تقریبا در همه جای دنیا یکسان است، و شما در کلاس بهترین آموزشگاه رنگ مو در اصفهان با گذراندن یک دوره تخصصی کاتالوگ خوانی و ترکیب رنگ حرفه ای قادر خواهید بود که با اکثر برندهای تولید شده در دنیا کار کنید. البته هر برند رنگ مو، اطلاعات تخصصی و قلق های مخصوص به خودش را هم دارد که تا حدودی با سایر برندها متفاوت است. ولی اگر کسی آموزش جامع استفاده از شماره های رنگ مو و ترکیب شماره ها را دیده باشد، می تواند تا حدود زیادی از عهده کار برآید.


ولی مشکل اینجاست که گاها می بینم یا می شنوم که در آموزشگاهی، صرفا آموزش کار با یک برند رنگ موی خارجی خاص را آموزش می دهند و هنرجو را وابسته می کنند که فقط از این برند استفاده کند، در حالی که یک متخصص رنگ موی حرفه ای بعد از آموزش در بهترین آموزشگاه رنگ مو در اصفهان، باید بتواند با هر برندی کار کند و به نتیجه دلخواهی که می خواهد برسد.


بعضی از این برندهای رنگ مو خارجی تنها برای زمان محدودی به کشور وارد می شوند و بعد از چند ماه، دیگر در بازار موجود نیستند. حتی گاهی پیش می آید که یک شرکت معتبر وارد کننده با سابقه، به خاطر مشکلاتی مثل تحریم ها یا سایر موارد، نمی تواند رنگ موی خود را به کشور وارد کند. حالا من از شما می پرسم، کسی که تا به حال فقط با همان برند خاص کار کرده است و به آن وابسته شده است، چطور باید نتیجه دلخواهش را با سایر رنگ موها و مواد موجود در بازار بدست آورد؟


پس همانطور که همیشه گفته ام در یک دوره آموزشی در بهترین آموزشگاه رنگ مو در اصفهان، هنرجو باید با اکثر رنگ موهای تولید داخل و رنگ موهای خارجی معتبر که سالهاست واردات منظم و با کیفیت دارند آشنا شود. و ریزه کاری های استفاده از این محصولات موجود در بازار رنگ موی اصفهان را آموزش ببیند تا تحت هر شرایطی و با هر رنگ مویی بتواند به نتیجه عالی و حرفه ای که مد نظر دارد برسد.

۳- آموزش تئوری در کنار آموزش عملی:

اگرچه این نکته در وهله اول خیلی واضح و بدیهی به نظر می رسد، ولی در اغلب آموزش ها درست اجرا نمی شود. بخصوص در مورد بهترین آموزشگاه رنگ مو در اصفهان، هر کدام از این دو پای تئوری و عملی که لنگ بزند، پیشرفت شما را با مشکل مواجه می کند. یک رنگ کار مو که فقط مطالب تئوری را آموزش دیده است، در بین مجموعه ای از فرمول ها، شماره ها و برندهای رنگ مو گیج می شود و نمی داند که در هنگام عملی کردن این تئوری ها با چه مشکلاتی مواجه می شود و چطور باید این مشکلات را رفع کند، و کسی که فقط کار عملی کرده باشد و دانش دقیقی از اصول ساخت و ترکیب رنگ نداشته باشد، هرچقدر هم که تلاش کند نمیتواند به رنگ دقیق و مطلوب برسد.


خیلی مهم و ضروری است که هر روش یا تکنیکی که در کلاس به صورت تئوری می آموزید را در همان روز یا حداکثر روز بعد به صورت عملی اجرا کنید. بسیاری از نکات ریز و حیاتی هستند که خودشان را فقط در حین اجرای رنگ مو یا دکلره کردن نشان می دهند. و مطمعن باشید مشکلاتی که در حین آموزش عملی برایتان پیش می آید و روش رفع این مشکلات برای همیشه در ذهن شما حک می شوند. بر خلاف آموزش های تئوری که ممکن است خیلی از آنها را تا چند ماه بعد فراموش کرده باشید.

۴- زمان کافی، آموزش کافی:

بیایید با هم بهترین آموزشگاه رنگ مو در اصفهان را بررسی کنیم. در بیشتر موارد آنچه که یک آموزشگاه را از سایرین متمایز می کند، روند آموزش منظم و حسابشده آن است. به طور خلاصه می توان گفت که در یک آموزشگاه خوب، نه مطالب آموزشی فدای زمان کم می شود، و نه روند تدریس بیش از اندازه طول می کشد. این روزها همه ما اغلب فرصت زمان کمی برای آموزش داریم و دوست داریم که دوره آموزشی در بهترین آموزشگاه رنگ مو در اصفهان را در سریع ترین زمان ممکن بیاموزیم و کمتر اسیر ترافیک های بی پایان خیابان ها شویم.


ولی متاسفانه این موضوع دستاویزی برای بسیاری از آموزشگاههایی شده است که دوره های صفر تا صد چند روزه برگزار می کنند. سوال من از شما این است: مگر می شود یک دوره آموزشی پر از جزئیات را در دو سه روز برگزار کرد؟ پس چه زمانی فرصت آموزش مطالب تئوری را پیدا می کنند و چه وقت فرصت اجرای عملی آنها بر روی مدل را پیدا می کنند؟


بله من هم در آموزشگاه موی سالم، ورکشاپ های یکی دو روزه برگزار می کنم ولی در این زمان کوتاه فقط چند روش جدید را برای حرفه ای ها آموزش می دهم. پس لطفا آگاه باشید که یک دوره آموزشی جامع در هر یک از سطوح مبتدی، متوسط و حرفه ای حتما بیش از یکی دو روز زمان می برد. یک استاد کار رنگ مو حرفه ای حتما به ازای هر جلسه آموزش تئوری یک جلسه عملی برگزار می کند تا آنچه را که آموخته اید در اجرای عملی به کار بگیرید، تا این آموزش در ذهن شما و دستان شما نهادینه شود. در یک جمله می گویم که در بهترین آموزشگاه رنگ مو در اصفهان، مطالب آموزشی کافی را در زمان کافی به شما می آموزند.

۵- دوره های آموزشی متناسب با هر سطح:

در یک آموزشگاه حرفه ای رنگ مو هنرجو به محض ورود و قبل از هر کار دیگری، ابتدا باید تعیین سطح شود. یعنی اینکه سطح دانش و مهارت هنرجو در رنگ کردن مو بررسی شود. و بعد متناسب با سطح هنرجو، دوره آموزشی مناسب برای او پیشنهاد می شود.


یقینا در بهترین آموزشگاه رنگ مو در اصفهان، پروسه آموزشی کسی که به عنوان مبتدی شروع به آموزش می کند بایستی با کسی که با مفاهیم اولیه رنگ مو آشنایی دارد و یا کسی که سالها تجربه کار حرفه ای دارد متفاوت باشد. برای کسی که اصول اولیه را می شناسد نشستن سر کلاس سطح مبتدی خسته کننده است و برای کسی که به عنوان مبتدی شروع به کار می کند حضور در کلاس سطح حرفه ای گیج کننده خواهد بود.
من جانا عابدی بر اساس تجربه ۱۵ ساله در بهترین آموزشگاه رنگ مو در اصفهان و در آموزشگاه موی سالم، دوره های آموزشی را در سه سطح مبتدی، متوسط و حرفه ای تقسیم بندی کرده ام و برای شما توضیح می دهم که هر سطح مناسب چه افرادی است:

سطح مبتدی در بهترین آموزشگاه رنگ مو در اصفهان:

این سطح برای افرادی است که تازه وارد حیطه رنگ کردن مو می شوند. اجازه بدهید در ابتدای کار توضیحی مختصر در رابطه با تعریف مبتدی بدهم. چراکه اغلب هنرجوهایی که به من مراجعه می کنند می گویند ما یک سری اطلاعات اولیه رنگ مو را می دانیم و می خواهیم از سطح متوسط شروع به کار کنیم.

 

ببینید درست است که همه ما به عنوان یک خانم بارها موهای خود را رنگ کرده ایم. چه در خانه و چه در آرایشگاه، و بعضی از شما شاید سایت های آموزش رنگ مو را بارها خوانده باشید. ولی صرف دانستن یک سری عدد و شماره رنگ مو به شما این امکان را نمی دهد تا بتوانید هر بار به آن رنگ موی دقیقی که می خواهید برسید. به دفعات مراجعانی داشته ام که در خانه اقدام به رنگ کردن موی خود کرده اند و نه تنها رنگی که می خواسته اند را به دست نیاورده اند، بلکه ناخواسته و ندانسته موی خود را چنان بد رنگ یا چند رنگ کرده اند که دیگر حتی امکان رسیدن به رنگ موی هدف را به من نمی دهند. و من مجبور می شوم که به خاطر حفظ سلامتی موهایشان، ابتدا در یک جلسه مجددا رنگ مو را به حالت عادی برگردانم و در نوبت بعدی اقدام به اجرای رنگ موی دلخواهشان کنم.


پس همانطور که قبلا هم گفتم، فقط دانستن اطلاعات تئوری رنگ مو نمی تواند توانایی اجرای رنگ موی دقیق را به شما بدهد.کسانی که در سطح مبتدی شرکت می کنند به صورت جامع با انواع رنگ شناسی، فرمول سازی، ژورنال خوانی و تکنیک های شروع کار در بهترین آموزشگاه رنگ مو در اصفهان آشنا می شوند.

سطح متوسط:

این سطح یک سطح میانی است که مهارت های سطح مبتدی را تثبیت می کند، اشکالات باقی مانده را برطرف می کند و هنرجو را آماده می کند تا وارد سطح حرفه ای شود. بویژه برای افرادی مناسب است که در مهارت های پایه رنگ مو و دکلره که در سطح مبتدی آموخته اند هنوز نقص دارند و اشکالاتشان هنوز برطرف نشده است و حالا با گذراندن این دوره و تقویت اطلاعات حرفه ای و مهارت های عملی خودشان آماده می شوند تا وارد آموزش در سطح حرفه ای شوند. همچنین در بهترین آموزشگاه رنگ مو در اصفهان گاها عزیزانی که تمایل دارند در دوره های آشنایی با ساختار مو و انواع تراپی های مو هم شرکت کنند در این سطح آموزش می بینند.

سطح حرفه ای:

این سطح برای افرادی مناسب است که دیگر هیچ نقصی در اطلاعات و مهارت های پایه ندارند و یا برای کسانی است که مدتی کار حرفه ای انجام داده اند و حالا می خواهند تکنیک های جدید و یا کار با مواد جدیدتر رنگ مو را در بهترین آموزشگاه رنگ مو در اصفهان آموزش ببینند. تکنیک های حرفه ای هایلایت، لولایت، بیبی لایت، آمبره، سامبره، تکنیک های حرفه ای رفع نواقص رنگ مو، و ریکاوری های رنگ مو در این دوره آموزش داده می شود.

۶- بهترین آموزشگاه رنگ مو در اصفهان باید به روز باشد:

زمانی که شما به عنوان یک رنگ کار حرفه ای رنگ مو مشغول کار می شوید باید خودتان را آماده کنید تا همپای تغییرات در دنیای مد جهانی قدم بردارید. هر ساله روش ها و متد های نوین رنگ و لایت مو به دنیا عرضه می شوند. هر سال رنگ مو های جدیدی مد می شوند. حتی ترندهای رنگ فصل گرم و فصل سرد همان سال هم با سال قبل متفاوت است. این روزها بسیاری از رنگ های فانتزی در بازار وجود دارند که چند سال پیش اصلا کسی چیزی از آنها نمی دانست.


این مساله برای بهترین آموزشگاه رنگ مو در اصفهان هم صادق است. قطعا آموزشگاهی که مطالب و روش های آموزشش شبیه ده سال گذشته است، این روزها حرفی برای گفتن ندارد. درست است که اصول پایه آموزشی همان مواردی است که در گذشته وجود داشته اند، ولی روش کار امروز با گذشته بسیار متفاوت است. تکنولوژی تولید رنگ مو، هر سال پیشرفته تر می شود و روش هایی متناسب با این نوآوری ها به بازارهای مد دنیا عرضه می شوند.


اگر شما صرفا روش های قدیمی را بیاموزید و از رنگ مو های قدیمی استفاده کنید، مسلما در زمانی که وارد بازار کار می شوید از دیگر رقیبان کاری تان خیلی عقب تر هستید. پس توصیه من به شما این است که آموزشگاهی را انتخاب کنید که همواره جدیدترین ها را به شما آموزش می دهد.


به عنوان کسی که همیشه همه تلاشش را می کند تا به روز باشد به شما خواهم گفت که در بحث بهترین آموزشگاه رنگ مو در اصفهان، به روز بودن اصلا کار آسانی نیست و نیاز به آموزش، تحقیق و مطالعه هر روزه دارد. همیشه به هنرجوهایم گفته ام که زمانی که دوره آموزشی شما در آموزشگاه موی سالم تمام می شود، پایان راه نیست، بلکه تازه شروع راه است. از این به بعد باید نهایت تلاشتان را بکنید تا هر روز جدیدترین ها را بیاموزید و تبدیل به یک استاد آموزش رنگ موی آپدیت شوید.

۷- بعد از آموزش تنها نیستید:

تجربه سال های گذشته ام به من می گوید که هیچ کس با گذراندن کلاس در بهترین آموزشگاه رنگ مو در اصفهان، یک رنگ کار موی ماهر نمی شود. همانطور که قبلا هم بارها گفته ام فقط تمرین، تکرار و آموزش مداوم است که از شما یک حرفه ای می سازد. هرچقدر هم که در دوره آموزشی تان سوال پرسیده باشید تا بهتر یاد بگیرید، باز هم سوالاتی هستند که در آینده و در سالن تخصصی رنگ موی خودتان و در حین کار برایتان پیش خواهد آمد.

 

در این زمان آموزشگاهی برای شما ارزشمند خواهد بود که برای شما یک راه ارتباطی پایدار و همیشگی با استادتان برقرار کند. شما باید بتوانید سوالات خودتان را در غالب ورکشاپ های یک روزه یا جلسات پرسش و پاسخ مجازی، از استادتان بپرسید. به بیان بهتر یک استاد خوب هنرجویش را بعد از پایان دوره آموزشی در بهترین آموزشگاه رنگ مو در اصفهان تنها نمی گذارد.


در آموزشگاه موی سالم همواره سعی شده است تا جلسات رفع اشکال یک روزه بعد از پایان دوره آموزشی رنگ مو در نظر گرفته شود تا شما سوال های جدید خودتان را که در نتیجه تمرین و تکرار برایتان پیش آمده است را بتوانید در یک فرصت مجدد از استادتان بپرسید.

۸- تعداد هنرجو متناسب با فضای کلاس:

این نکته مهمی است، اگر شما در کلاسی که ظرفیت حضور ده نفر را دارد، بیست نفر را بگنجانید، قطعا راندمان آموزشی کلاس پایین می آید. به غیر از مشکلاتی که برای تهویه هوا وجود دارد، امکان نظارت استاد بر کار هنرجوها و اختصاص زمان مناسب برای هر هنرجو وجود ندارد. خودم به شخصه تجربه شرکت در چنین کلاسی را داشته ام که آنقدر تعداد هنرجوهای کلاس زیاد بود که حتی صدای استاد را هم موقع تدریس واضح نمی شنیدم، چه برسد به اینکه موضوع را درک کنم و حتی درباره آن سوال بپرسم. پس وقتی می شنوید که در آموزشگاهی کلاسی چند ده نفره برگزار می شود، به یاد داشته باشید که تعداد زیاد شرکت کننده، لزوما به معنای کیفیت بالای آموزشی که ارائه می شود نیست و به نظر من در کلاس بهترین آموزشگاه رنگ مو در اصفهان بایستی تعداد هنرجو متناسب با فضای کلاس باشد.

۹- با بازار کار آشنا می شوید:

هر دوره آموزشی یک هدف نهایی برای شما دارد و هدف از دوره در بهترین آموزشگاه رنگ مو در اصفهان این است که شما بتوانید در پایان دوره، از دانش و مهارتی که بدست آورده اید استفاده کنید و درآمدزایی برای خودتان داشته باشید. ولی یادتان باشد که قوانین بازار کار خودشان آموختنی هستند.

اینکه در لحظه ورود مشتری چه نوع برخوردی با او داشته باشید و چه مشاوره ای به او بدهید، که او را ترغیب کنید که رنگ کردن موهایش را به شما بسپارد؟ چه خدماتی برای مشتریتان انجام دهید که او را از یک مشتری تصادفی به یک مشتری دائم تبدیل کنید؟ برای خدماتی که روی موی مشتری انجام می دهید، چه دستمزدی طلب کنید که هم برای مشتری و هم خود شما منصفانه باشد؟ برای راه اندازی سالن تخصصی رنگ موی خودتان چه نکاتی را رعایت کنید که شروع کار برای شما مقرون به صرفه باشد؟ مواد رنگ موی خود را در بازار فعلی اصفهان چگونه تهیه کنید که قیمت مناسب تری داشته باشد؟ همه اینها حلقه گم شده آموزش حرفه ای رنگ مو در آموزشگاهها هستند.


این موارد چیزهایی هستند که اگر در موردشان درست آموزش نبینید، می توانند موفقیت آینده شما را تحت تاثیر قرار دهند. این نکات حیاتی اگر بیشتر از آموزش تکنیک های رنگ کردن مو اهمیت نداشته باشند، کمتر از آنها هم اهمیت ندارند. در واقع شما همه این زحمات را به جان می خرید تا درآمد کسب کنید، به همین دلیل آموزش آشنایی با بازار کار یک امتیاز ویژه برای شما محسوب می شود. پس در بهترین آموزشگاه رنگ مو در اصفهان در پایان دوره تا حدودی این مهارت ها را هم به شما آموزش می دهند.

در پایان و به عنوان نتیجه گیری باید بگویم که این حرفه هم مثل هر شغل دیگری سختی های خودش را دارد، ولی برای من به شخصه همیشه نکات مثبتش خیلی بیشتر از مشکلاتش بوده است. هر موقع که رنگ موی دلخواه مشتری را دقیقا شبیه ژورنال بدست می آورم و ذوق و شوق مشتری را در چهره اش می بینم. همه خستگی ام در می رود و پر از انرژی مثبت می شوم. در انتهای کار هم مشتری با دل و جون دستمزد کارم را پرداخت می کند، که به زندگی ام برکتی دوچندان می بخشد.


در کل شغلی با درآمد عالی است و فراتر از آن، هنری است که اگر خوب و اصولی بیاموزیدش، در هر جای این دنیا که باشید می توانید از مهارتتان کسب درآمد کنید. من جانا عابدی با سالها تجربه کار به عنوان متخصص رنگ موی حرفه ای و تراپیست مو و مدرس بهترین آموزشگاه رنگ مو در اصفهان در آموزشگاه موی سالم، در طی این سالهای کار، هنرجوهای زیادی داشه ام که امروز تبدیل به دوستان صمیمی و همکارانم شده اند. و دوست دارم که شما هم به زودی به جمع آنها بپیوندید. به امید دیدار شما.

3.9 (77.83%) 92 امتیاز